Reklama

Buduj pozytywny wizerunek w sieci za pomocą SEO PR

Redakcja TuZywiec
14/07/2022 16:41

Często tradycyjne działania SEO nie wystarczą, by Twoja firma była wyraźnie widoczna w sieci. Bo nie wystarczy być widocznym, aby klient zwrócił na Ciebie uwagę. Coś musi ją przykuć, a pozytywne opinie są najskuteczniejsze w tym obszarze. Skąd je brać? Czy można tworzyć je samemu? Jak budować pozytywny wizerunek firmy w Internecie? Z tego artykułu dowiesz się, czy jest SEO PR.

Czym jest SEO PR

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, to hasło „SEO” na pewno jest Ci dobrze znane. Ten skrót od Search Engine Optimalization dotyczy optymalizacji Twojej strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, a w Polsce w zasadzie stricte pod kątem Google, gdyż ponad 90% użytkowników sieci w Polsce korzysta właśnie z tego narzędzia.

PR (Public Relations) z kolei, to wszystkie działania podejmowane w celu kształtowania określonego wizerunku firmy. Wykorzystując specyficzny dla niej język, styl wypowiedzi, podkreślając przyjęte przez markę cele i wartości, firma komunikuje się z odbiorcami poprzez różne publikacje. Połączenie obu aspektów to właśnie SEO PR.

Jakie korzyści niosą ze sobą działania PR SEO

Pozycjonowanie wizerunkowe SEO PR ma na celu dotarcie do Twoich potencjalnych klientów, z konkretnymi informacjami na temat Twojej firmy. Osoby, które chcą kupić produkty, jakie oferujesz lub skorzystać z Twoich usług, chętnie poszukują opinii i komentarzy na temat Twojej marki i im więcej pozytywnych informacji otrzymają, tym większa szansa na to, że zdecydują się skorzystać z Twojej oferty.

SEO i Public Relations — jakie działania podjąć w tym kierunku

Budując pozytywny wizerunek marki w sieci, kluczowe są zarówno kanały i media, które wybierzesz do publikowania treści, jak i odpowiedni content marketing, czyli treści dopasowane do tych kanałów, a przede wszystkim do Twojej firmy. Tworząc treści publikowane w sieci, ważny jest nie tylko dobór właściwych słów kluczowych, które potencjalni odbiorcy wpisują w wyszukiwarce Google, ale także właściwa strategia PR w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy. O konkretnych działaniach, jakie należy podjąć w tym kierunku, dowiesz się, odwiedzając blog agencji marketingowej funkymedia.

Wizerunek Twojej firmy w mediach społecznościowych i sieci

Przyjmując odpowiednią strategię SEO, dobierając właściwe frazy kluczowe, poprawiasz widoczność w wyszukiwarce internetowej. Z kolei dbając o budowanie wizerunku marki, musisz zadbać o obecność nie tylko w wyszukiwarce, ale też na forach internetowych, w artykułach w serwisach wysokiej jakości, w mediach społecznościowych, reklamach, rankingach, porównywarkach i wszędzie tam, gdzie chcesz i możesz być widoczny, zgodnie ze strategią Twojej marki.

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo tuzywiec.pl




Reklama
Wróć do