
Często tradycyjne działania SEO nie wystarczą, by Twoja firma była wyraźnie widoczna w sieci. Bo nie wystarczy być widocznym, aby klient zwrócił na Ciebie uwagę. Coś musi ją przykuć, a pozytywne opinie są najskuteczniejsze w tym obszarze. Skąd je brać? Czy można tworzyć je samemu? Jak budować pozytywny wizerunek firmy w Internecie? Z tego artykułu dowiesz się, czy jest SEO PR.
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, to hasło „SEO” na pewno jest Ci dobrze znane. Ten skrót od Search Engine Optimalization dotyczy optymalizacji Twojej strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, a w Polsce w zasadzie stricte pod kątem Google, gdyż ponad 90% użytkowników sieci w Polsce korzysta właśnie z tego narzędzia.
PR (Public Relations) z kolei, to wszystkie działania podejmowane w celu kształtowania określonego wizerunku firmy. Wykorzystując specyficzny dla niej język, styl wypowiedzi, podkreślając przyjęte przez markę cele i wartości, firma komunikuje się z odbiorcami poprzez różne publikacje. Połączenie obu aspektów to właśnie SEO PR.
Pozycjonowanie wizerunkowe SEO PR ma na celu dotarcie do Twoich potencjalnych klientów, z konkretnymi informacjami na temat Twojej firmy. Osoby, które chcą kupić produkty, jakie oferujesz lub skorzystać z Twoich usług, chętnie poszukują opinii i komentarzy na temat Twojej marki i im więcej pozytywnych informacji otrzymają, tym większa szansa na to, że zdecydują się skorzystać z Twojej oferty.
Budując pozytywny wizerunek marki w sieci, kluczowe są zarówno kanały i media, które wybierzesz do publikowania treści, jak i odpowiedni content marketing, czyli treści dopasowane do tych kanałów, a przede wszystkim do Twojej firmy. Tworząc treści publikowane w sieci, ważny jest nie tylko dobór właściwych słów kluczowych, które potencjalni odbiorcy wpisują w wyszukiwarce Google, ale także właściwa strategia PR w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy. O konkretnych działaniach, jakie należy podjąć w tym kierunku, dowiesz się, odwiedzając blog agencji marketingowej funkymedia.
Przyjmując odpowiednią strategię SEO, dobierając właściwe frazy kluczowe, poprawiasz widoczność w wyszukiwarce internetowej. Z kolei dbając o budowanie wizerunku marki, musisz zadbać o obecność nie tylko w wyszukiwarce, ale też na forach internetowych, w artykułach w serwisach wysokiej jakości, w mediach społecznościowych, reklamach, rankingach, porównywarkach i wszędzie tam, gdzie chcesz i możesz być widoczny, zgodnie ze strategią Twojej marki.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie