Szpital poinformował o poważnej awarii systemu informatycznego, która wystąpiła 8 grudnia 2025 r. W związku z uszkodzeniem danych placówka czasowo wstrzymuje rejestrację nowych pacjentów oraz ustalanie terminów wizyt i badań – ograniczenia potrwają do 17 grudnia 2025 r. włącznie.
Awaria spowodowała utratę części informacji dotyczących harmonogramów i zapisów pacjentów z okresu 3–7 grudnia. Priorytetem szpitala jest obecnie ich odtworzenie i pełna weryfikacja, aby zapewnić prawidłową kontynuację leczenia.
Czasowe wstrzymanie dotyczy rejestracji zarówno w ramach NFZ, jak i wizyt prywatnych, obejmując wszystkie poradnie specjalistyczne oraz badania diagnostyczne – w tym tomografię komputerową, rezonans magnetyczny, USG, gastroskopię i kolonoskopię. Placówka apeluje, by w tym czasie nie kontaktować się w celu ustalania nowych terminów, co pozwoli pracownikom skupić się na odzyskiwaniu danych.
Pacjenci, którzy mieli ustalone wizyty lub badania w dniach 3–7 grudnia, proszeni są o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu potwierdzenia ich aktualności. W tym celu powołano specjalny zespół obsługi incydentu.
Mimo utrudnień szpital zapewnia, że pilne przypadki – wymagające wizyty w ściśle określonym terminie z powodów medycznych – będą obsługiwane na bieżąco.
Placówka przeprasza za niedogodności i zapewnia, że robi wszystko, by jak najszybciej powrócić do normalnego funkcjonowania.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie