
9 maja oficjalnie podpisano umowę na realizację projektu „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Milówka”. To ważny krok w stronę poprawy efektywności energetycznej obiektu, który przyniesie wymierne korzyści dla środowiska i mieszkańców gminy.
W uroczystości podpisania umowy uczestniczyli Wójt Gminy Milówka Krzysztof Kamiński, Skarbnik Gminy Andrzej Grzegorzek, Sekretarz Gminy Krzysztof Białożyt, Inspektor Nadzoru Budowlanego Marek Miciak oraz przedstawiciel wykonawcy – firmy Usługi Ogólnobudowlane – Mirosław Góral. W wydarzeniu wzięli udział również pracownicy urzędu zaangażowani w realizację projektu.
Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, z programu „Fundusze Europejskie na zielony rozwój” na lata 2021–2027. Projekt przewiduje m.in. zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych ograniczających zużycie energii.
Termomodernizacja wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju Gminy Milówka, podnosząc komfort pracy w urzędzie oraz zmniejszając jego wpływ na środowisko.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie